NYE TRÆNINGSTIDER I UV HALLEN, AFLØSER SLAGELSE HALLEN

28-11-2021

SPRED BUDSKABET!!!!!!

Kære Alle

Vi har nu fået afklaring omkring træningstider fra d. 29.11.2021. Vi kommer til at skulle være i UV Hallen fremadrettet, hvor vi stort set har fået alle vores træningstider fra Slagelse Hallen flyttet til UV Hallen. Træningstiderne i UV hallen er pt. gældende frem til 28.02.2022.

Der er ingen ændringer for træninger som ikke var i Slagelse Hallen. De fortsætter som hidtil

Se træningstider under nyheder

Vi har ihærdigt forsøgt at påvirke beslutningen omkring brugen af Slagelse Hallen uden det er lykkedes. Vi skal opfordre alle til at følge med på Facebook og vores hjemmeside www.slagelsebadmintonklub.dk , da eventuelle ændringer vil blive offentliggjort her.

Vi kæmper ihærdigt for at skabe de bedste forhold for os alle sammen i klubben og bruger mange timer af vores fritid på, at sikre vi har et sted at spille og træne.

Vi har i snart 2 år ikke haft fast sted at spille grundet Covid-19. Vi skal opfordre til at alle medlemmer følger sundhedsstyrelsen retningslinjer. I forsøget på at holde Covid-19 for døren skal vi opfordre til at man overholder følgende: