Turnering U11A, U13A og U15A

FÆLLESSKAB, FREMGANG, FAIRPLAY

Indbydelse til ”åben turnering” Forza Cup

Lørdag og Søndag 19/20 Februar 2022

(Vi spiller som udgangspunkt Lørdag. Ved mange tilmeldte/kampe tages søndag i brug)

Spillested:                        Vesthallen, Skjoldsvej 8, 4200 slagelse tlf. 27 28 51 50, 5 baner

Rækker:                           U11A, U13A og U15A

Man har mulighed for at deltage i forskellige aldersgrupper og rækker i henhold til BD’s turneringsreglement §5.

Spilleregler:                      BD’s turneringsreglement. Tvivlsspørgsmål afgøres af turneringsledelsen, SBK, som er øverste myndighed.

Kategorier:                       Der spilles i alle 5 kategorier og man kan tilmelde sig i 3. Også med x-makker.

Seedning:                        Der foretages seedning ud fra klassifikationsdatoen.

Turneringsform:               Doubler spiller Pulje/cup. Singler spiller Pulje/cup. SBK forbeholder ret til at ændre singlerækkerne til cup ved stort deltagerantal, hvis der opnås dispensation hertil.

Bolde:                              Der spilles med Forza bolde.

Tællere/dommere:            Der er ikke dommere på. Der er ikke tællere fra klubben til rådighed. Deltagerne skal yde tællerservice for hinanden. Deltagerklubber-/ledere og forældre har ansvaret for at dette overholdes. I puljekampe: vinder af den sidste kamp på banen skal tælle næste kamp på banen. I cupkampe: taber af sidste kamp på banen skal tælle næste kamp på banen.

Fortæring:                        Vi vil forsøge at holde kantinen åben, men det kan ikke garanteres

Overnatning:                    Der er mulighed for at tilkøbe hotel el.lign. i omegn.

Præmier:                          Medalje og Forza-gevinster.

Deltagerantal:                  SBK forbeholder sig ret til at begrænse deltagerantallet samt til at lade en række udgå ved for lille tilmelding.

Pris:                                 Single kr. 150-160 og double kr. 180-190 (pr. par)

Tilmelding/betaling:          Via badmintonplayer.dk senest klassifikationsdato 03. februar 2022.

Udland: klub/forbund mailer til info@slagelsebadmintonklub.dk, hvor bankoplysninger udleveres.

Tilbagebetaling:                Evt. deltagergebyr vil blive tilbageført til konto-nr. angivet i badmintonplayer.dk

Program:                          Kan ses på badmintonplayer.dk/tournamentsoftware.com, ca. en uge før turneringen.

Spørgsmål/afbud:             mettemoeldum@gmail.com,  dog dagen før/på dagen: tlf. +45 61727742

Kåret til ”Årets Ungdomsklub” af Badminton Danmark i 2011

Indstillet af Badminton Danmark til DIF-prisen: ”Årets Idrætsforening” i 2014